Tuesday, July 31, 2012

emosi yang menggila

Salam.

Serabut kepala bagai. i wish i could stand patiently. Terus terang keadaan sekeliling buat saya begini. Memang environmental issue. saya berharap keadaan saya yang lemah begini, saya dapat stay dalam keadaan yang tenang, tapi sebaliknya.

Hanya Allah yang tahu perasaan saya sekarang. Betapa ketidakbolehan saya menerima keadaan itu. Rasa seakan mahu menangis sebab diri tak cukup kuat terima dugaan Allah kasi.sob sob.

Saya simply to get mad kalau rumah bersepah, dapur tunggang langgang, kain tak berbasuh dan berjemur, argh. Masalah kalau duduk sebumbung tapi tak reti reti nak agih kerja. Mak ni balik kul 4.30 dr kerja, sampai rumah dekat2 pukul 5. Kalau rumah bersepah, pinggan mangkuk tak clear lagi, mak ambik masa at least 30 minit nak clear. Tu belum tengok mak muntah tengok sisa makanan yang basi ke ape kan, campur ler situ masa dihabiskan untuk muntah.

Pastu mak nak masak lagi. mak bukan chef masak laju giler. Katakan ler mak tak masak, mak beli je. Senang mudah kerja, balik kerja terus guling. mak kan pemaisuri.hoh.

Hidup saya memang senang dipengaruhi oleh emosi. Emosi sekarang tengah menggila, sebab tu saya asyik nak jadi singa. Pantang nampak apa yang tak kena mula nak melenting marah.

sori la emo kat sini sebab tahu takde siapa baca.

No comments:

Post a Comment