Wednesday, January 4, 2012

nama sama

orait!

lama gilak tak update blog kan kan? Ada tak dekat sebulan? Kalau sebulan tu dah kira bagus lah saya dapat menahan diri daripada berblogging.

Tadi saya boring, jadi saya google la nama saya. kot kot ada nama saya yang juga nama orang lain kan. google punya google, saya terjumpa la NUR AIMI NASIHAH BT MULKIAMAN.

memang ramai lagi kot nama serupa nama saya tapi yang mengejutkan saya, saya kenal bapa kepada budak tersebut. Beliau ialah bekas ustaz masa sekolah rendah dulu.

kiranya saya ni favourite student ustaz tu lah agaknya yang dia ambik nama saya. Pernah suatu ketika dulu ustaz cakap, 'saya nak namakan anak saya dengan nama awak la.' of course lah saya ingat ustaz gurau je, then baru lah hari ini saya percaya. saya yakin budak itu adalah anak ustaz saya dahulu:)

Saya pun ada jugak favourite student, tapi tak nak lah bagi nama dia kat anak saya. Mestilah anak saya ada identiti dia sendiri.kan kan? barulah unique.

No comments:

Post a Comment