Thursday, May 12, 2011

Peristiwa 10 Mei 2011

Assalamualaikum wbt.

10 Mei yang lepas, saya dikejutkan berita pksu saya accident. Dengar cerita dilanggar dari belakang oleh sebuah kereta yang dipandu oleh taliban. Eii geram betul saya tengok muka dia, okey je boleh berjalan-jalan, just kuar tanduk je kat kepala. Tak kasi buat report pulak tu. Mksu saya call, mintak tolong bawak pakaian. Then, lepas mintak permission dgn GPK1, terus bergegas ke Hosp Kemaman. Lama jugak tunggu kat situ.Alih-alih, bila dah boleh masuk wad, masa melawat pun habis. Dush! Saya pun time tu dah penat sangat, ngantuk.

Drive balik rumah sempat tido sekejap, then lepas asar mahu pergi jenguk lagi. Waaa, drive dlm keadaan yang sungguh mengantuk. bahaya, tapi saya masih dapat bertahan.

senyum-senyum. sakit tahan je lah.

Parking tak de, terus saya rembat yang ni punye.HAHA.

gtg. Pray everything goings OK.daa~

2 comments: