Sunday, May 15, 2011

wedding + camping = bukan honeymoon.

Assalamualaikum wbt.

Seminggu dua ni, event hari minggu penuh as i said last last entry.hihi. Kira this entry, saya gabung terus beberapa cerita. Sebenarnya, boleh aje post at last last entry, tapi sebab gambar tak transfer lagi, that is why sekarang baru kome nak crite.

7hb Mei yang lepas, saya ke kenduri Kak Sue. Tema, merah hitam, sangat cun dan megah. Tengok gambar bawah. Cantik kan kak Sue?



Semalam, saya ke kenduri sepupu mak saya. Hasila. Pun cantik. Saya jadi gadis dapur je, tukang kacau air sirap dan buat air gula.Hahaha. Tengok gambar bawah, cantik kan? Wooow, jeles-jeles dengan orang cantik ni..


Ni pulak pengantin yang ke-3. wooot woot.HAHAHA. takde lah, saja menempel muka kat sini, kan jelita.HAHAHA. tak masuk akal.


12- 14hb Mei juga ada perkhemahan badan beruniform di sekolah. Jumaat pagi saya ke sekolah, untuk juri pertandingan memasak.HAHAHA. Jangan tak percaya okey.ni lah sedikit gambar bebudak ni.

antara menu nya..

Menu D' Rimba, tapi siap ada pinggan mangkuk lagi.Hahaha. Gula tempurung kelapa sudaaaah!

Setakat ini sahaja laporan khas dari saya. tata titi tutu.

2 comments:

  1. makanan je yang menarik perhatian aku kat entry nih, haha~

    anyway, skrang memang musim kawen-beramai-ramai. tema hitam-merah tersebut agak menarik pd aku.

    strong.

    dear aimie:i've received the card. 2,3 days ago..sorry for not telling you. got a bit bz nowadays.tq!

    ReplyDelete
  2. oh yeke..hehehe...orait. u r most welcome.

    ReplyDelete