Sunday, February 6, 2011

25 things about me

25 things about me?

1- xmakan ayam kampung sbb ayam kampung slalu berkeliaran makan ntah ape-ape, xmakan daging kambing, sbb kambing. xmakan daging kerbau sbb ia adalah kerbau.

2- Suka budak-budak tapi suka jugak cari pasal dengan budak-budak.

3-Dulu kalau rindu seseorang, saya hanya buat tak tahu. Tapi sekarang akan menangis bila rindu.

4- Selalu buat dunno kalau ada org tegur pape pasal diri saya but then akan pikir balik, betul ke???

5- Mempunyai 2 prinsip. Yang pertama: takkan naik motor dengan sesape yang bukan mahram kecuali dalam keadaan yang sangat-sangat terpaksa. Kedua, siapa 1 st kuar dating dgn saya (berdua), saya akan pastikan dia jadi suami saya. haha.

6- Pernah bercita-cita nak bercinta dengan Farid Kamil.

7- Pernah diserang kera liar masa kat hostel, dan tertinggal roomate kat luar bilik.Kahkah.

8- Buat flying fox tanpa lock. Dah siap terbang baru tahu.

9- Saya hanya pernah bercinta 1x. Skandal banyak.haha tipu jer.

10- Pernah satu hari tak mandi tapi boleh pulak pegi melawat tempat2 menarik.

11- Suka snorkeling tapi tak tahu swimming.

12- Suka memasak. Cooking is my hobby rite now.

13- Anak sulung tapi manja.

14- Suka duduk rumah, kalau keluar pun dengan orang tertentu sahaja.

15- Tak suka mekap. Tak suka lipstik.

16- Suka bawak kereta laju-laju.

17- Suka dengar lagu sampai bosan.

18- Fobia tidur dalam gelap sorang-sorang.

19- Suka dengar lagu awal 90-an sejak menyukai seseorang 4 years ago.

20- Sangat glamor.hahahaha.

21-Jarang carik pasal, kalau start carik pasal, siapla anda.

22- Sedang mendengar lagu Shahir.

23- Rasanya seorang yang pendiam. Tapi kalau dah bercakap dgn seseorang yang rasa selesa, i can't stop.

24- i love my family very much.

25- Hanya mencintai seorang lelaki asing dalam hidup. Dialah superman saya.

fuh letih!

1 comment:

  1. nice...hehe. tulislah panjang-panjang lagi, aku memang datang sini khas untuk baca entry kau je. haha...

    miss you! =p

    ReplyDelete