Monday, January 31, 2011

Kenalkan kawan baik saya!

JERAWAT dan PARUT.

kacang, sotong, udang, ketam, chocolate, minyak sapi, minyak bijan, semua tak boleh mkn habis tu saya nak makan ape? air kosong, cicah biskut kosong tanpa minyak, ulam pegaga dan ikan rebus?

1 bijik kacang 1 jerawat. Habis tu kalau sepeket saya makan berapa biji jerawat nak tumbuh? i feel like arggggggh.. Boleh tak nak lari jauh-jauh sebab jerawat yang tumbuh kat muka. Saya geram sangat-sangat tau. Dah lama giler saya simpan, sekarang ni nak meletup. Ingat saya tak stress ke bila muka dah tak macam muka orang. Pastu orang pulak cakap boleh berus dengan kertas pasir. wey!!!!

Awak tahu tak nak jaga perasaan saya yang sensitif ni. Saya manusia biasa yang ada nafsu nak makan itu nak makan ini. Rasa mahu menangis-nangis sekarang sbb orang tak bagi makan.
*Lantak lah kalau saya nampak childish.* Kalau nak dibandingkan dulu dan sekarang, wajah saya dah sedikit okey. Tak nampak lagi ke usaha saya? Usaha saya ialah makan kacang banyak-banyak, makan sotong udang ketam sampai kenyang.

Ingat saya tak jeles ke tengok orang yang cantik-cantik dan tidak mengalami cacat cela pada wajah. Hanya orang yang mengalami nasib yang sama seperti saya je tahu akan perasaan seperti saya rasa. Saya rasa macam nak mogok je. *Jom mogok ramai-ramai*

hah jerawat yang ngok ngek!
[boleh blah la ade jerawat lagi boleh senyum]

Thanks kepada yang menegur, itu tandanya anda cakna tentang saya. Kalau saja nak sakitkan hati saya, saya redha je lah. Ke ada yang jeles tgk muka saya ada jerawat dan parut2 ni? Orang kurang siuman agaknya!

Benci menyampah semua ada.

4 comments:

  1. kulit aimi dah betambah ok kan! jgn la sedih nnt jerawat n parut lg hepi duk situ hehe. plus dagu aimi tebelah, bkn senang nk cari tu. kurg kat kulit, lebih kat dagu plak. hehe

    aimi kan aritu tanye sy nk buat treatment kat mane. dtg la kemaman meh sy tunjukkan.

    p/s: lagu ni best. lagu ape ek?

    ReplyDelete
  2. huhu.. tenkiu2...lebih kat dagu tapi bukan gemuk kan??haha...insy nanti aimi roger2 nadia...

    ni lagu manusia biasa. sape ntah nyanyi, lupe.

    ReplyDelete
  3. u are beautiful, just the way u are :)

    ReplyDelete
  4. yeaahhhh...WE ARE BEAUTIFUL. Don't give a damn to what the people say about you.

    You're just fine.=p

    ReplyDelete