Monday, May 3, 2010

Ouch!

Bau yang tidak enak!

Yuck! Bau peluh mereka-mereka yang bermain ping pong.. Tidak enak! haha.
Ok, teruskan menulis entry. Lagi 28 hari, Iman genap satu tahun. Iman bukan anak saya, tapi anak saudara saya.hehe.. Sekarang ni saya duk menghintung hari bila iman nak boleh jalan. Saya jaga dia start on 1st day dia lahir, masa tu kecik je muka, tangan, kurus je. Lebih kurus daripada saya sekarang. Sekarang dah debab..
Jom kita tgk gambar2 iman... Scroll it down.


~2@3 months

~5@6 months

now~11 bulan

well well, i love him more than i love my self. It gives me strength whenever i feel down. Sekarang dia dah mula nak mengekori ke mane saja aunty auntynye pegi... Setiap pagi before pergi keje terpaksa la saya kena bawak dia round kete dulu. Ouch!

Peliknya, iman jadi pasif dengan orang yang dia jarang jumpa. Aktifnya menjadi bila dengan mereka mereka yang dia kerap jumpa. Love you iman! so much..

xoxo
cikya yang comot.

2 comments: