Sunday, April 25, 2010

tetiba jadi ahli sukan, memanglah...

hai sana hai sini hai situ..

Adoyaii.. nak mengeluh dulu. Hari Jumaat yang lepas, saya join woodball. Kat Padang OGT, Paka. Sumpah saya tak tahu macam mane nak main benda alah ni. Ala ala golf gitu. Kalau tgk saya pukul bola, memang out terus la. Tapi dah lama sket, baru rasa pukulan tu okay sikit. Tapi time tu panas giler.. rasa mcam dah sun burn je...warghhh.... mana boleh ini macam...

Petang pulak, pegi tgk bowling. Adoyai... Petang tu kira ok la.. Malam pulak, macam macam reaksi dapt tengok.. main bowling sampai terangkat2 kaki ala dayang nurfaizah menyanyi... Tapi, diorang main punye la hebat.. Kalo tak strike, spare. kalo tak spare, strike. Kalo saya main, tolong team untuk KALAH boleh la.. hahhaha... memang cacat lah... Sumpah tak reti.

Sabtu pulak, saya keletihan yang amat. Tak pernah bersukan, tetiba jadik ahli sukan memang terkejut la otot2 bdn saya. haha. Lagi pulak ade hal sket Sabtu tu...hmmm...

This weekdays, mood kerja 50-50... Tak tau la... go with the flow aje lah...

No comments:

Post a Comment