Monday, December 5, 2011

i have time to blogging, so what to waiting for?

Mission to accomplish. macam hebat je. Actually, there are several task to do. tapi yang sedikit kecewa satu pun tak menjadi lagi maybe sebab malas kot.hah.

JAHIT LANGSIR

saya nak buat langsir dlm bilik tidur saya dan juga bilik solat. Bilik tidur dah ada langsir, cuma nak buat persalinan je. Yang mustahak dalam bilik solat. Kain dah ada cuma belum jahit je lagi. Bilanya lah mood rajin ni nak datang, cepatlah datang. Asyik mood malas je dalam setahun nih.haha, tipu je.

JAHIT BANTAL

Actually bukan bantal. sampul bantal. yang ini, kain tak pergi cari lagi. Kalau yang ini mestilah kain cotton ala ala vantage, mesti cantik kan. InsyaAllah akan buat. sebenarnya, kalau dah start tu memang boleh buat punye, nak boleh start tu yang problemetonya.alahai cik aimi. eh eh, silap. call me Puan.:p

eh eh ada lima minit lagi nak balik. saya kena kemas barang cepat-cepat dan pulang cepat. Saya terlalu merindui rumah yakni suami saya. Balik kena masak untuk beliau bawa bekal kerja shif malam.

love you husband, it not just a sentences, i'd REALLY DO LOVE YOU.

No comments:

Post a Comment