Wednesday, November 2, 2011

guilty

Salam Wbt.

Dalam mode tak sihat, tapi pantas sekali update blog. First of all, saya mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki kalau saya ada buat salah. Kepada rakan-rakan yang saya tak/kurang contact, sorry sangat. i feel guilty actually to not keep in touch with u'oll since dah punyai keluarga. Time is very limited to me. Sejak kahwin, handphone bukanlah teman akrab yang selalu ada dengan saya. Time kerja, kerja. Ingat nak sms, tapi bila pikir kawan-kawan sedang bekerja, terpaksa lupakan hasrat nak contact. Bila pulang rumah, hp terus kekal berada dalam handbeg, kalau mode nya silent, silentlah sampai ke pagi. Bukan hanya rakan-rakan, kadang-kadang mak, makcik atau adik-adik sms/ call pun tak sedar. i'm very sorry.

Takut dikatakan 'mudah lupakan kawan', but i'm not actually. Secara jujur merindui zaman bujang dahulu. Saya merindui saat-saat hang out dengan family, makan-makan, tgk wayang dengan sepupu, main mini snooker, but as i said earlier, time is very limited to me. Okey lah, asyik-asyik cakap time is limited kan, mesti orang baca pun naik menyampah. saya mengaku lah saya bersalah tak bahagi masa dengan betul. i'm bad to manage time.

SMS yang saya terima, tak puas-puas saya baca. mungkin saya yang bersalah. I'm sorry. Saya rasa bersalah kepada bff saya. Apa jua alasan pun sy berikan, ia tetap salah saya...

to my bff,

i'm very sorry. i'm seek your forgiveness.

No comments:

Post a Comment