Tuesday, July 5, 2011

nothing to say, just....

Hi!!!

Lama sangat tak update blog. Malas seperti ecah juga. Sebenarnya, saya masih terkejut dengan kehilangan suami seorang rakan seuniversiti dulu- Sofea. Usia perkahwinan mereka baru mencecah usia kira-kira satu bulan. Saya tak tahu macam mane nak describe perasaan ini, tapi cuba meletakkan diri saya sendiri dalam keadaan sofea membuatkan saya merasa sebak. Semoga Sofea tabah menghadapi dugaan hidup serta dikuatkan semangat. Al-Fatihah buat arwah suami Sofea.

Tentang saya pula tidak banyak yang berubah. Kerja saya still okey, sedaya upaya mencari kerja bila kerja dah mulai surut sedikit. Rutin harian terutama sebelah pagi, agak kucar-kacir sedikit memandangkan abah dah ke offshore. Takpelah:'(

Tentang persiapan majlis, alhamdulillah segalanya berjalan dengan lancar. Pelamin dah settle, doorgift juga settle, cuma hantaran belum lagi. Baju nikah untuk bakal suami juga dah settle, cuma yang saya belum lagi, on progress lagi kut:p. Aiii, dah nak kahwin. Tak tau la apa perasaan nak menamatkan zaman bujang.Esok nak kahwin, hari ni baru rasa kot :)

Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah. Semoga jodoh saya dengan beliau berkekalan hingga akhir hayat. Marilah bersama-sama menghitung hari. ayuh!
Link

1 comment:

  1. ye. aku tumpang sedih mendengar kabar mengenai suami sop.. dah sampai masa arwah pergi. Al-Fatihah untuk arwah.

    Yo. Struggle utk persiapan wedding, memang akan rasa penat seket tp berbaloi...=p Just be strong dear.

    ReplyDelete