Sunday, July 10, 2011

it is a short update!

Hi!!

Jam dah menunjukkan 12.50. means, saya ada masa lebih kurang 10 minit lagi berada di dalam makmal. Kehidupan nomad, macam nilah. hehe. i means, sebelah pagi memang rutin harian saya di lab, sebelah petang baru masuk ofis. What ever it is, i love my job as well. Setakat dua tiga tekanan tu biasa lah. Esok saya cuti lagi for that 'particular' preparation. huahua. Saya tak ada masa lagi nak bercerita a very very long story, kena plot baik-baik baru best. Malas lah. Nanti dah nak selesai, saya cerita lah:p

Sampai ayah saya cakap, banyak nyer cuti. Dia takut saya tak ada cuti untuk kahwin.kikiki. Saya dah simpan untuk cuti kahwin, ala, berapa hari sangat kan. Sekarang dah bulan Syaaban, akhir bulan ni dah masuk bulan Ramadhan. Ramadhan last saya sebagai seorang bujang.uhuk. But, nothing to worry, kita tak tahu masa akan datang. Mungkin lebih baik dari sebelumnya. InsyaAllah. Pray for our best..

p/s: sejak dah bukak balik fb, saya dah anak tirikan blog.kesian awak.

1 comment:

  1. tau tak apa....mentang-mentang on balik fb, dikau melupakan diri sebagai seorang blogger.

    keep tight, be as cool as ice bebeh.. gudluck for 'the preparation'.^-^

    ReplyDelete