Tuesday, May 3, 2011

point sahaja.

Salam wbt.

A few things:

1) Langsung saya tak ingat surat akuan sumpah, mati setem etc etc. Nasib baik hari ini tiba-tiba recall balik apa yang ada di setiap sudut bilik saya.Tiba-tiba khayalan mata 'terlihat' pada sampul surat berwarna putih yang saya letak atas meja solek. Alhamdulillah. Ingat nak pergi esok ke Kemaman, tapi kena settle dulu sikit kerja dan saya rasa tak boleh kot esok. So, decide nak pergi hari Khamis je lah. InsyaAllah, kalau tiada aral melintang.

2) Tadi, uncle pa call. Bagitahu procedure. I loike..simple, senang, tak banyak cerita. InsyaAllah, i will settle down by this week.InsyaAllah dengan izinNya.

3) New part time task is waiting me:) Be prepared, cari bahan, doing the discussion, run! InsyaAllah, pasti boleh.

4) Minggu ni, kenduri kahwin Kak Sue, next week my mom's cousin:) lambatnya kenduri saya punye pulak.hihihi. Minggu depan pun ada perkhemahan pulak, seperti biasa saya pun terlibat, fuh fuh, cukuplah hari Khamis & Jumaat sahaja. Sabtu, i nak pergi merewang kat kenduri okey.

A few things yang dah ada dalam kepala, TODAY! Esok tak tahu lagi. Apa apapun, semoga hari ini lebih baik dari semalam, hari esok, lebih baik dari hari ini. InsyaAllah.

Apa-apa pun;it will be YEAY!!! InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment