Wednesday, May 4, 2011

knpa office hour sampai jam 5 sahaja?


baby pun tired, saya apatah lagi.

Pendrive saya hilang baru-baru ini. Semua dokumen ada dalam tu. Rekod pelajar, rekod ebook 3 tahun berturut-turut. Semua ada kat dalam tu. Laptop saya jammed, 50-50. Hard copy tu ada lah, tapi kalau PPD @ JPNT nak, takkan nak potostat sume-sume tu. Kena standby dalam softcopy jugak. Jadi nak tak nak saya kena buat balik. Baru separuh. Then, teringat pulak TSCORE untuk budak darjah enam yang kena daftar. Belum siap lagi. huhuhu.

Kepala saya sekarang dah berdenyut-denyut minta di picit. Makan sambil buat kerja mendorong saya untuk jadi gemuk. Fokus pun hilang, kenikmatan menikmati makanan pun tarak. Saya nak pohon cuti rehat, tapi saya kena simpan cuti tahunan saya. Tak boleh guna sesuka hati kalau tak mustahak. Nak harapkan jumaat dan sabtu, dua minggu berturut-turut saya terlibat dengan kenduri rakan dan saudara mara.

Sekejap je nak pukul 5. Kenapa office hour tak tamat kul 7 ptg?hehe. Tengok, tahu sibuk, tapi masih nak berentry kan? Dimaafkan lah kan sbb untuk hilang stress kan.
Baiklah, saya nak menghabiskan sisa kerja saya dahulu. Keep a gud work gurl! You can do it, just do it:)

p/s:ada jawapan tak untuk title saya kat atas?

2 comments:

  1. sebab:

    kalau office hour sampai kul 7, kau merungut pulak. time byak kerja memang kita seru2 nak balik lambat.

    cuba takda kerja 1 hari tu. ada nak duk kat opis sampai malam? nan adoooo.

    ReplyDelete
  2. hmmm, ada betul jugak tu=p
    btw, jangan merungut kan.

    balik awal pun susah, balik lambat pun susah.

    ReplyDelete