Monday, May 9, 2011

Kamu yang bernama Nur Aisyah

Assalamualaikum.

wah wah spesel entry ni er. Siap ada nama kau lagik kan? Tadi saya baca blog Nur Aisyah sekejap, baca-baca kejap entry 'No title' tu. Sekali ada bunyi ntah ape2, menakutkan dan kuat. Bunyi itu seperti kapal terbang ada atas kepala. Sudahlah saya sorang-sorang kat lab. Aih. Last-last tutup je tab tu, baru bunyi hilang.

"Ooo.. rupanya lagu dari blog ni, ingat kapal terbang"

Ecah, kau letak lagu apekah itu? Tukar lagu sekarang!

p/s: pesal saya tak comment kat page ecah je? Tak pasal-pasal nak wat entry Kamu yang bernama Nur Aisyah...

3 comments:

  1. hahahahahahahaha~

    lupa aku nak bagi amaran kepada pembaca blog. Itu soundtrack intro lagu yang 'pakwe' aku nyanyi tu. Bagi yang tak biase tu, memang terkejang-kejang la terkejut bila masuk blog aku.

    Puhahaha~

    ReplyDelete
  2. aku tak puas hati betul la.

    WAKENABEB!!!

    ReplyDelete
  3. wa memang nak lu kena beb!

    chill la babe. aku da letak lagu yang lebih slow motion dari sebelum nih. jgn terkejang-kejang lg okeh?

    -.^

    ReplyDelete