Tuesday, April 26, 2011

happening ke?

Assalamualaikum wbt.

WARGHHH! i have a great lunch treat today! sukeee sangat! Perutnya sangat kenyang dengan lauk kampung dan dikelilingi orang orang-orang tersayang. I love them (food of course!). Jelasnya, saya selalu tidak berehat di waktu rehat, sebab saya akan berehat senantiasa di waktu kerja.KAHKAHKAH! Apakah hilang kewarasan mengaku di sini? Semestinya saya bukan begitu. Waktu kerja, kita kerja, waktu rehat kita pun kerja, baru lah bagus. Seperti biasa saya jarang dapat makan enak-enak (maksud saya nasi berlauk macam-macam) di waktu tengah hari sebab konon nak diet dengan alasan kelak tak muat baju pengantin. Walhal, tak payah nak ukur baju pengantin, baju sekarang dah pun ketat-ketat. HAHAHA, sukanya berat badan dah naik. naik lah lagi, naik lah lagi.

Saya nak cerita. Pagi tadi, seekor pepatung telah melintas laju di depan saya. VROOOOM! boleh saya berkata, "nasib baik dok langgor hidung". Haha, dengan pepatung pun ambil kisah.Bercakap pasal hidung, En. Tunang selalu berkata bulu hidung saya terkeluar, tension. Sehinggalah pada satu hari saya dapat membela bulu hidung saya.

En Tunang: Bulu hidung syg asyik kuor je. tengok tu. dok malu ah.
Saya : Ye ke? (sambil pegang-pegang hidung) Mana ada. Nak tahu tak? Bulu hidung abang pun selalu kuor tapi tak nampak. Nak tahu sebab apa?
En Tunang: Nape?
Saya : Sebab hidung abang tiada cahaya keimanan. Gelap. Tu pasal, tak nampak bulu hidung tu. Hidung syg ada chya, tu pasal abang selalu nampak bulu hidung sayang terkeluar.KAHKAHKAH.
En Tunang: Tak dok point langsung...

KAHKAHKAH. padahal kalah!

Oleh sebab yang demikian, saya sedikit terpengaruh dengan beliau. Bila nak berjumpa dengan beliau, saya akan check awal-awal sama ada bulu hidung saya keluar atau tidak. hahahaha.
Aih, tak pasal-pasal. tadi bercerita pasal lunch hour yang happening (tak hapenning sangat kan, sbb anda tak tahu pun apa yang happening.HAHAHA) dan tetiba keluar cerita pasal bulu hidung. eiii... tak comel nye saya cerita pasal bulu hidung. Nanti sape-sape yang baca blog saya, jumpa dengan saya, mesti cek hidung saya. EIIIII...

Sebenarnya, itu bukan kisah sebenar saya, kawan saya punya. HAHAHA.

Sekian. Enjoy reading.

2 comments:

  1. Hahahahahahahahahahahahaha....

    Sakit perut aku gelak. Bulu idong pun bole jadi isu..

    neway, kem salam kat kawan kau tu ye? Tanya dia kat mana dia simpan bookmark aku aritu?

    =p

    ReplyDelete
  2. eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiii. ape ni semek? bhhahaha

    ReplyDelete