Tuesday, April 19, 2011

Ada aku kisah?

Haip.

Duduk dalam satu kelompok manusia, memang banyak benar ragam manusia. Saya bukan mahu merungut. Tapi memang terpaksa merungut. Each people has their own norm job scope. Exactly. Meminta tolong bukan lah satu hal yang bermasalah tapi kalau dah jadi rutin, memang amat menyampahkan. Saya tension sangat sebab saya bukan jenis yang suka mengarah orang buat itu buat ini. FEDUP nyer tahu tak.

Kerja saya pun dah sedia banyak. Ada orang nak tolong saya? Takde sorang pun kan. Setiap hari saya datang sekolah, saya bertekad untuk jadi lebih baik dari semalam, nak buat kerja lebih elok, tak nak tangguh-tangguh kerja. Tapi orang di sekeliling saya langsung tak membantu saya. Setiap norm kerja saya lari dari asal.

Childish kan cakap hal macam ni? Ah! Peduli apa saya.

1 comment:

  1. hehehe....kadang-kadang aku pun alami menda yang sama. anggap jelah kita the best sebab sume orang mintak tolong ngn kita.

    peace~

    ReplyDelete