Tuesday, March 15, 2011

saya bukan penagih.

MY GIRLFRIEND IS A GUMIHO OST -I LOVE YOU FROM NOW ON- LEE SEUNG GI



i'm addicted to this song. First time dengar bila
jejak blog ecah
wah wah seronoknya dengar. Terus pegi youtube, dengar sampai naik pengsan.

Sekarang tengah key in data untuk product key ebook. 55 students x 5 product key = 275 key. Nak copy n paste pun kena tgk balik kot-kot salah. Jemu nya. Buat dulu setakat yang termampu oleh mata dan tangan. Sekarang dah tak mampu la ni, thats why boleh blogging.kahkahkah.

Semalam saya masak kari ikan, telur bungkus dan sambal sotong. dats simple one:) Paling kelakar bila wat telur bungkus, mak aih teruknya rupa telur dan langsung isi kat dalam tu tak berbungkus. Tapi rasa sedap woo~hahaha. SO far SO good, ada lah sikit kepandaian Alhamdulillah, boleh la bagi anak-anak makan. ececececeh..

need to go~ siapkan keje cepat-cepat.

3 comments:

  1. wawawah......welcome to the Lee Seung Gi's club bebeh. Lagu tu best kan?? tula , tak caya aku cakap..

    haha..

    ps: terliur lak aku dengan telur bungkus kau tu. Nanti aku datang sana, aku mau 'Telur bungkus satu!'

    ReplyDelete
  2. Sape tu Lee Seung Gi?hohoho..

    Bila la kau nak datang sini ecah? huhuhu. really miss u bila nampak XMeal.hahaha.

    ReplyDelete
  3. Lee Seung Gi yang nyanyi lagu tu laaaa. Aigooo...

    Boleh2. Kau belanja aku nanti XMeal tu. Can't wait for it.

    Haha~

    ReplyDelete