Wednesday, March 16, 2011

bukan setakat hutang ptptn.

Assalamualaikum.

Mendung sangat cuaca hari ni. Kalau kat rumah mesti best ni, makan-makan jajan, tgk tv, main dengan anak buah then aktiviti paling best tido.hahaha. Tapi right now im at office sedang aktif berupdate blog bekerja dan terus bekerja=)

Nothing much to share but just look at below:



-That's not my March planner-

See? 25th of March. We were super excited! Not our wedding day okey! Just wait n see. If any changes on the duration until the day, i'll inform later.HAHAHA. Dalam hidup akan ada semua kemungkinan.

Sudah 3 hari hujan. Lebih kurang 3 hari. Cuaca sebegini sedikit sebanyak melumpuhkan sedikit pergerakan.Mungkin ada kaitan dengan apa yang berlaku di Jepun. Dunia kini, dikejutkan dengan berita gempa bumi dan tsunami yang tercetus di sana. Dengan kadar radiasi gempa bumi 9 skala rithcer, penduduk warga Jepun wajar berhati-hati dan mengambil langkah berjaga-jaga. Rasa tak sanggup nak tengok bencana yang melanda di Jepun, seperti mana di Acheh dulu. Dugaan.huhuhu

Okey~ need to continue work. Hanya mengambil masa 10 minutes untuk buat entry baru. 10 minit saya berhutang dengan gov.huhu. bukan setakat hutang dengan ptptn.

2 comments:

  1. Iya....rasa simpati pula pada penduduk Jepun yang telah dilanda musibah. Hope everything gonna be okay..

    jgn sebut pasal ptptn. aku sensitip!

    ReplyDelete
  2. yeah, i hope so.sedih kan tgk sekejap je rumah-rumah hanyut kn tsunami.

    hahaha.ptptn oh ptptn.

    ReplyDelete