Monday, November 22, 2010

sukanya atuk bila dapat cucu

haa, ni kisah seorang atuk mendapat cucu sulong. Sape tak excited kan? Betul lah bila org ckap, bila atuk ni dapat cucu, ibaratnya tertukar lah dengan anak sendiri. Kadang-kadang anak yang kena marah bila cucu nya nangis.

Alkisahnya, mcm anak sedare saya. As usual, sy nih memang nakal dan suka mengusik budak2 sampai nangis. saya pun suka jerkah budak2 sampai teriak...argh...hahaha.kejam bukan? bukanlah. Bila anak sedare saya nanges, sy suka hati sbb tgk mimik muka dia seteruk itu dan mulalah ma n abah saya marahkan saya. Kadang-kadang saya sengaja suruh abah saya marahkan anak sedare saya semata-mata nak tengok dia nangis. kejam bukan? taklah.



i love him.

nanti saya jadi nenek, mesti mcm tu jugak kot:p

No comments:

Post a Comment