Monday, November 22, 2010

kalau tak bercinta tak jadi macam ni.

KALAU lah kita manusia yang hidup ni takde perasaan cinta dan sayang, mungkin kita akan jadi kejam kan? sbb hati kita kering. Langsung tak sayang orang, mesti akan wujud sikap tak berperikemanusiaan kan? Tapi NO LOVE kat sini,apa yang saya maksud ialah kalau saya tak jatuh cinta dengan sesiapa. kan best? best ke? Sebab ada cinta lah saya rasa rindu. saya bukan tak suka perasaan ni, tapi ia amat menjengkelkan saya. shoh shoh..

sebab ada cinta jugalah, kita akan wujud rasa sakit hati. sakit hati bila rindu. Sakitnyer. Terpaksa buat-buat bodoh je dan buat macam sotong kering yang berhati kering. KERING! Terpaksa fokus kepada benda-benda lain. Paling menyampah kalo time-time duk sorang dan takde benda nak buat. Kan bagus kalau saya tak bercinta, mesti saya takde rindu-rindu dan mesti tak sakit-sakit hati.

Buntu bila macam nih. Macam nilah kalau sorang kat sini, sorang kat sana. Pastu kena kuarantin pulak kan.hahaha. Tapi untuk kebaikan jugak. Empty nyer rasa. Serius, tak pernah rindu orang macam nih. mcm disiat-siat je.

huh! ubat untuk rindu nih, kawin ajeee...hahaha.
ini bukan keputusan muktamad....!

1 comment: