Tuesday, November 2, 2010

Colours Of Life~

Assalamualaikum..

Hari ni mood ntah pape plus kurang kerja, saya terpanggil
untuk post entry ttg seseorang. A person yang saya appreciate sangat-sangat selain dari family saya. Saya kenal budak nih lebih kurang 5-6 tahun yang lepas. This person sangat-sangatlah nakal sehingga sekarang which is dah 3 kali baling tisu kat saya, 1 kali baling kulit buah duku dan 1 kali baling towel yang nak buat toy. toink. Semuanya sweet. Lasernya, masyaAllah.

Saya sayang dia. Parents saya pun senang hati dengan dia. Saya pun selesa dgn family dia. Saya sangat bersyukur. Dia seorang sahabat yang sangat baik. Syukran. Semoga ukhwah kami hingga ke akhir hayat. Amin.

Dia ialah superman saya.

tak smart pon.
mcm superman lah.

but the important thing is,
:I LOVE HIM:♥

2 comments:

  1. dasat2......so sweet. aku doakan kau bahagia selama-lamanya dengan en superman ok? hehe..

    ReplyDelete
  2. thanks aisyah.. i hope so..
    thanks thanks thanks..

    miss u ecah.

    ReplyDelete