Wednesday, October 6, 2010

One less lonely girl

salam..

Abaikan tajuk!Poodah..

Rasa macam dah lama tak update sebarang cerita di sini. Bukan tiada benda yang nak diceritakan, banyak, tapi bila bukak je terus blank. Dah tak aktif macam dulu. Kalau duluade je masa free@ line internet, cepat2 mahu update. Tapi sekarang? Apa sudah jadi? Time heals everything. Life sekarang bukan macam life dulu. Boleh bersukaria dan bergembira sepanjang masa. Mungkin boleh bergembira tapi cara yang berbeza. Matang sikit kot.hehe.

Sekarang, mungkin saya dah takde masa nak hang out ngan kengkawan. Lagi pun saya ni jenis malas sikit nak berhuhahuha, lebih baik duduk kat rumah. Kalau keluar pun dengan bff merangkap 'bs' saya. Dan mungkin bersama rakan-rakan beliau. Hahaha, tak lama lagi mesti masuk persatuan rakan-rakan suami.kahkahkah. Setiap orang pun akan melaluinya, saya pun insyaAllah tak terkecuali. Uih, kahwin pun blom, dah ckp pasal kahwin. Nampak sangat gatal! yucks! Lupakan.haha.

Ma cakap dah boleh prepare sikit-sikit apa yang patut. Saya pun terfikir begitu juge. Bukan ape tak mahu berserabut dan berserabai di kemudian hari. Preparations tu kan penting. So, saya dah mula berfikir lah sekarang ini. Aduh, kerja ini bukan kerja mudah. Tapi, insyaAllah semuanya akan okey.

And now, feel more better than a few months ago. Syukur sangat!

Mood->in love sangat2.

daaa~

1 comment:

  1. mu nk kawen doh ke aimi? jgn lupe jemput aku eh? hehe...

    ReplyDelete