Monday, September 6, 2010

kisah si diari

Memang sangat2 takde mood nak menulis. Patutlah semua diary saya, saya ambil keputusan untuk bakar aje. Bila adik ipar tgk saya sedang bakar diary dikatanya saya putus chenta.haha.

Hakikatnya, saya sudah tidak perlukan diary saya. Bila kita baca balik diary ni, seolah2 kita tend to remember again apa yg berlaku pada diri kita. Betul, sumpah! dulu saya suka sangat berdiary. Tapi kadang-kadang lepas saya tulis, saya lupa saya letak mana diary saya. Pernah sekali, saya teramat-amat sedih. Saya tulis diary dan kesan air mata yang menitik pun ade.

Setelah sedar saya banyak membazir masa dengan menulis diary, saya mengambil kata sepakat untuk kasi bakar aje. Lagi pun saya dah ade the best listener, so terus hentam aje.haha. tak perlu nak berdiary...

ayuh berbueno pulak..nyum2...

Bye, take care n selamat berbuka puasa.

No comments:

Post a Comment