Monday, June 28, 2010

Carikan Jigsaw Puzzle saya.

Assalamualaikum wbt.

Tiga hari bercuti macam sekejap je. Pejam celik pejam celik, dah kembali bekerja. Cuti pun tak pergi mane-mane sangat, just duk rumah. Sekali sekala kuar makan ngan superman. Masuk hari bekerja, superman dah busy bekerja. Shift pulak tu. Ouch! Kenapa harus begini.. Oleh kerana dah tahu jadual beliau awal-awal, so it's okay lah.

Hari Khamis ni ada Majlis Penyampaian E-Book kepada pelajar Tahun 5. Hari Rabu nampak gayenya dah kena standby sbb E-Book dari TOP IT akan sampai. Minggu depan ada induksi pula. Seminggu bagaikan sebulan..lalalala.. Chaiyok, anyway! Di situ segalanya bermula..

Semalam, saya tidur lwt semalam. Lebih kurang pukul 3. Sepupu saya sms cakap tak boleh tidur. Kesian dia. Mesti tak lena tidur sebab tak lama lagi nak balik UiTM.

Thanks to Kak Zira menguruskan hal gaji saya. Tsk. Kesian saya. Benda-benda yang perlu dibayar terpaksa bayar lewat. Banyak kena settle ni! Dah rungsing dah. Huhuhu.

Macam hari tu, saya nak masak. Tapi saya tertidur. Siap masuk mimpi lagi, alkisahnya saya bersusah payah mencari lengkuas dan santan tapi tak jumpa-jumpa. Bangun tidur, terus tension dan malas masak. Betapa kuatnya pengaruh mimpi kepada saya. Hahahaha. Entahlah, saya cepat rungsing, tapi cepat juga settle. Pendek kata, tidak memberi kesan sangat lah. Serupa juga kalau saya marah orang. Sekejap je marah, bagi saya tidur setengah jam, sure boleh senyum balik lepas bangun tidur.

Superman cakap saya suka ketawa. Ada ke patut dia kata saya ketawa macam woody wood pecker?

No comments:

Post a Comment