Monday, May 23, 2011

dah 25 tahun.

Assalamualaikum wbt.

Tak ingat bila last post entry, tapi rasa macam agak lama jugak tak beronline. Hehehe.. Hari Jumaat yang lepas, ada kenduri akikah di rumah superman. Siang tu, saya ada urusan di Kuantan =) i loike.hehehe... Sampai rumah dalam jam 5 petang, malam tu dah berpakat dengan adik mintak dia teman kan ke rumah superman sebabnya dia terpaksa kerja malam tu. Tup tup jam 6 ptg, dia hantar msj nak dtg ambik sebab xjadi masuk kerja.hihihi.

Bersempena hari tersebut adalah birthday saya, ada lah surprise kat rumah beliau. Pada fikiran saya, jangan anganlah nak surprisee ni kan, almaklumlah malam tu ada kenduri akikah. Bukan sedih tapi tak berharap. Disebabkan malam tu sibuk menolong, saya lupa pasal 'ade ke tak surprise ni?'hehehe. Patutlah, saya disuruh berhenti membasuh pinggan mangkuk dan disuruh makan cepat.. Rupa-rupanya ada udang di sebalik batu.





birthday gurl lah sangat kan.hehehe. nway, sangat teruja sebab usia dah 25 tahun.dah separuh abad rupanya!!!

1 comment: