Monday, April 4, 2011

kalau buah hati merajuk boleh cuba ayat ini..

Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit.

HAHAHA.. ni cebisan dari lagu Senyum.

Assalamulaikum wbt.

fuh! fenatnya.adeh adeh. Bukan fenat ape, fenat menekan fedal minyak kereta. nak kejar masa punya pasal. i'm rushing u know. Inilah yang terjadi bila abah dah ke pelantar. Penat jugak melayan kerenah si kecil Iman dalam kereta tadi. Asyik melayan dia duk makan Pringles. Penat mengunyah untuk si kecil itu. Eii, anak buah ku yang sorang itu.

Tadi adik saya tegur, muka saya dah nampak bujur dan panjang. Maknanya kurus lah tu. Haha. Yeke kurus? ecececeh, malam nanti makan nanti terus jadik gemuk balik. Ambik kau. Beberapa hari lepas dalam seminggu tak sentuh makan malam. Jam 9 lebih~10 dah masuk bilik, tidur. Kalau dulu, TV ada kat dalam bilik, memang tak tidur la. Tapi sekarang oleh sebab dah bawak TV keluar, masuk bilik je terus tidur. Memang haram tak ada langsung masa nak berangan-angan.

Nak dijadikan cerita, semalam, saya terjaga jam 1 pagi. Buka-buka mata, mata saya terus mengalirkan air mata, hingga teresak-esak saya menangis tengah malam tu. Ini sindrom pelik yang berlaku ke atas diri saya sejak seminggu yang lepas. Hanya orang yang tertentu sahaja yang memahami apa yang berlaku. Cepat-cepat teka, siapa betul saya bagi hadiah special punya. Cepat-cepat buat kecoh.

Hari Rabu ni saya dah start mengajar student UPSR kat sekolah saya. Subjek Maths. WOW! i love Maths very much. Saya sedaya upaya nak mengisi masa lapang saya, baik di rumah, mahupun di sekolah. tapi tapi tapi, kat sekolah satu hal lah pulak..:'( Please don't cry, i don't like to see your ugly face..<--cermin berkata-kata pada diri saya pada suatu malam ketika saya menangis dengan teruk sekali.

Oraitlah. Kerja dah settle untuk hari ni, thats why i can easily update my entry yeeehaaa~ Looking forward for a great day! Miss you! tak semena-mena.

1 comment:

  1. haha..aku suka juga lagu tu. bunyi sangatlah cute.
    anyway kekalkan senyuman anda, dun drop ur tears coz nanti takut muka bujur jadi bulat balik sebab regangan kulit muka ketika sad.

    adios.=p

    ReplyDelete