Wednesday, April 6, 2011

Bila cinta

Assalamualaikum wbt.

Semalam saya lepak-lepak dengan bff saya aka h2b kat luar rumah lepas makan-makan. Lepak-lepak sambil makan buah mata kucing. Baru terperasan dah lama kitorang tak cakap-cakap since lately we've been very busy. Balik kerja, penat takde mood sangat nak bercerita. Kalau ada problem pun, discuss sekejap time kerja. Biasalah panggilan jarak jauh. Dua tiga hari ni, saya selalu teringatkan kisah kami sebelum-sebelum ini.

Kami satu sekolah, tapi saya tak pernah jumpa dia time sekolah. Mungkin dia tak berapa glamor kot time sekolah.Semalam kami duduk sembang-sembang. Habis semua isu ditimbulkan tapi most of them kelakar. i found him as a special friend, as a brother and my enemy also. hehehe.Dia seorang yang kuat menyakat dan mengata sampai saya rasa nak bunuh dia.

do you know how much i miss him right now? Uncountable. im not perfect but i always want to be perfect for him.


You & Me.

nota kaki: Cinta itu buta, saya harap kami tak buta. Biar sentiasa rasional. =)

1 comment:

  1. ye. aku faham perasaan rindu kau yang menggunung Arong itu. Sila bersabar ye cik aimie..waktu itu tidak lama lagi.

    hehe..

    ps: happy when i see you happy.=) hey, catch up the latest videos of inianwarhadi and matluhfti at youtube.

    i tell you what, they are just plain awesome!

    ReplyDelete