Tuesday, March 22, 2011

Origami

Assalamualaikum wbt.

Kesibukan membuat kerja di pejabat tidak mematahkan semangat saya untuk terus review blog-blog hasil kerja tangan. Kerana tertarik dengan salah satu entry hasil kerja seorang kakak, saya terus google buat origami. Boleh lihat hasil kerja kakak ini di sini.

Today i have learn how make Kudusama flower.


credits to Folding Trees

Kalau review blog saya, mesti orang ckap saya adalah seorang fulltime bloggers, part time EIO kan?hahaha. what ever.marah nampak? hehe. Padahal i've just finished my job as well. Just take a few minutes to update blog.

Back to the topic, if any one interested to make an origami, try la ke Folding Trees. Atau boleh je terus ke Fun Origami... banyak sangat tutorial..Soooo interesting.

2 comments:

  1. Menarik jugak tu. Aimie, sila buatkan untuk aku dua.

    Dan pos kepada aku dengan pos laju.

    Haha..(kes malas nk buat sendiri)

    ReplyDelete
  2. aku dah buat semalam. tapi baru siap sekuntum.. nanti dah siap 100 kuntum baru aku pos k!

    hahaha.ko tunggu lah sampai siap.

    ReplyDelete