Sunday, March 13, 2011

13032011 bukan no ekor

Salam.

Hari pegi kerja macam biasa eh tipu, LEWAT SIKIT daripada biasa. Cuti sekolah dah start, so kuranglah ebook nak diselenggara. Cuma kemaskini fail je kasi lengkap sikit. Hari ni lesen dah mati, pegi sambung lesen kat pejabat pos sahaja dan pegi cuci gambar. Petang sat gi pegi amik. Dah lama sangat dah, nenda-in-law nak tengok, dan saya pulak taknak dibebeli lg oleh superman lagi.hehe:)

Esok birthday ma saya. Tak tahu nak masak ape untuk ma. Plan nak buat mee kari. Plan nak buat tiramisu cake, tapi tak sempat dh ni. Yang pasti i'll give my lovely kisses to my mom tomorrow morning. InsyaAllah, kalau saya tak malu.kihkihkih.

happy bithday, mom!!! in advanced..hehe..

2 comments:

  1. buat la kek tiramisuuuuu....pastu kau pos separuh kat aku okeh? best tak idea aku??

    haha~

    ReplyDelete