Thursday, February 10, 2011

When we getting bored....

.......what we choose to do?

Entahlah...seseorang bilang, saya kena ada hobi untuk mengelakkan rasa bosan. Adakah seperti membaca novel, menonton television, menjahit? Saya lebih suka memilih outdoor activities seperti berenang, menunggang kuda, memanjat pokok serta memburu serangga.HAHAHA


Hari ini seharian saya berfikir. Lately saya selalu muhasabah diri tatkala saya duduk sorang-sorang, nak nak tengah driving. Aih, tgh drive pun boleh muhasabah diri. Sangat tak patut. Dari tadi saya berada di lab, saya asyik berfikir tentang diri sendiri. Rasa nak tergelak bila pikir balik tentang apa yang pernah saya buat, apa yang pernah saya cakap. kelakar. Saya gemar berfikir tentang diri saya tetapi akhirnya saya seolah-olah orang yang kehilangan akal sebab pemikiran saya terlalu kompleks. Kadang-kadang saya terlalu berfikir apa yang akan jadi and expect more can happen if i do this and that. Nak nak pulak semuanya yang negatif.HAHAHA.

Sumpah saya rindu zaman belajar di uni dulu. Time tu saya hanya ada satu komitmen. BELAJAR. pandai tak pandai belakang cerita. Sangat berbeza dengan dunia saya sekarang. Dulu, saya bukan macam sekarang.

eemm.. tu lah, bila dah bosan mulalah saya mengutuk diri sendiri.

sayonara, time to pick up my sisters from school.

No comments:

Post a Comment