Monday, February 21, 2011

Tak faham langsung

salam.


Alkisahnya di sini, i don't understand to some people. And the point also, i don't understand my self too. :-) sometimes, i am getting mad, but it not really actually. haha. sound like crazy. not me. it was just my feeling. crazy. haha.

Betul la bila pepatah orang putih mengatakan don't judge book by its cover. Tapi bila dikaji selidik balik, kadang-kadang ppl always do like that. I do.
Faham tak apa yang saya try to explain??

haha. To make it short;

macam bunga tahi ayam la, nampak cantik, warna dah nampak dari jauh.
Bila ditilik2 dari dekat. Hampeh. Busuk. Takde bau pun.

Get the point?

omg! i don't understand with myself.Confusing.

Well done Aimi!
Well done to get confusing with your self.
HAHAHA.

p/s: Entry paling saya tak faham.

No comments:

Post a Comment