Wednesday, February 16, 2011

need

Assalamualaikum wbt. Salam Sejahtera.

Lama sangat rasanya tak update blog. Sudah seminggu. Badan yang tidak sihat, demam+selsema+batuk. Musim diserang demam kot. Minggu ni saya agak busy dengan urusan pengagihan E-book di Dun Kemasik. Alhamdulillah, hari Isnin lepas dah selesai. Syukur semalam (Selasa) cuti sempena Maulidur Rasul, dapatlah berehat di rumah. Entah kenapa antibodi badan saya yang semakin lemah. Ubat demam yang disuruh ambil 1 biji, saya double kan. Tengah-tengah lipat baju, boleh terlelap atas kain-kain tu semua. MasyaAllah.

Semalam dinner ngan en.superman di kedai favourite kami. Mula-mula makanan sampai, MasyaAllah, banyak nya nasi.

Me: abg, amik sikit nasi ni. xhabis ni.
en.superman: syg makanla dulu, nanti abg amik.

Beberapa minit kemudian...

tgk-tgk dalam pinggan saya:

Me: emm, macam boleh habis je nasi ni.
en.superman:. tu pasal abg tak amik lagi.


Last-last, nasi saya jugak yang habis licin, dia punya masih bersisa.hehe.
Alhamdulillah, Allah kurniakan orang yang saya perlukan instead of orang yang saya mahu.

Thank You Allah.

No comments:

Post a Comment