Wednesday, January 12, 2011

Oh oh tak sabar nak kahwin

Its not ME! hahaha.

Biarpun sedang berserabut tentang benda lain, saya mencari hiburan untuk hati saya where as we (me and my fiance) were going to planning something for us. Kami kan under budget, so kena lah planning dari awal. Kami dah usyar2 barang last weekend and balik kena buat list.hahaha. Actually kami kuar untuk jalan atau lebih tepat lagi nak redeem balik 'peristiwa hari Ahad dan menangis-nangis takut kehilangan'. Hahaha, hanya kami saje yang faham.suweet:-p.

Banyak kena prepare dan banyak duit kena pakai as kami langsung tak tahu kami akan bakal berkahwin. Means secepat ini.Yelah, i langsung tak terpikir nak berchenta, tup tup jadik tunang org. Simpanan takdelah gempak tapi dah gatal nak kahwin kan kan. Tapi takde lah nak guna duit parents 100% kan.

For real, bukan topik di atas sy nak ceritakan. Tadi saya browse kad kahwin, sangat comel dan cantik tapi i don't think saya akan buat cenggini. Biasa-biasa sudah, asal kahwin. hehe. Taknak lah berhabis sakan untuk kahwin, sekurang-kurangnya simpan lah untuk lepas kahwin.

hitam putih.
pun comel. classic.

putih suci. cantek.
mungkin seperti ini.

credits to blog ini

Lagi frust, dia tolak mentah2 warna pink which is i'll looking great in pink.haha. perasaan. Takpelah, nak kahwin kena persetujuan dua-dua belah pihak. Takkan saya pakai pink, dia pakai biru. aiseh. Nak comel, biarlah comel dua-dua.. tak comel, biarlah dia sorang-sorang..haha. bukan2.. Of course we want to look gorgeous in our wedding day kan?

is it too early to talk about weeding?i hope not. Kalau saya bujang trang tang tang pun, i will talk about this, cuma tajuk nya mungkin lain sikit.

p/s: i love you and the way you are. Thanks Superman. Dia bukanlah Faizal Tahir.


3 comments:

  1. kelas gitu...dah survey-survey kad jemputan nampak? tak sabar lak rasa nak makan nasik minyak ganu.

    =) peace, no war.

    ReplyDelete
  2. hehe.. survey2 je..hihi. aku lagi tak sabar nak mkn nasik minyak johor.

    ReplyDelete