Tuesday, December 21, 2010

ini cara nya.

Salam.

Pernah anda rasa di ganggu? Saya pernah. Pulak tu bila tanya sape, tak bagi tahu sape. Kalau dah kol banyak kali, mesti la kita takut ada emergency kan. Lagi menyampah kalau dah tya elok2 senyap tak bagitahu sape. Saya jarang layan2 org yang begitu annoying sebegini. Tak de motif betul. Hal yang sama terjadi kalau chatting. i dunno who, then tanya kita mcm dah knl kita. Mesti la kita ingat dia knl kita dan mungkin kita ni pelupa kan.

Tapi, bila saya dah tahu mereka 'sengaja' je, saya layan juga balas2 bg dia rasa teruja. Kemudian inilah yang berlaku:

Anynomous 1: Ada kat mana?
Saya: ada kat rumah mak mertua...
Anynomous 1: Ok. have a nice day.papai.

p/s: hahaha.. padahal blom kahwin lagi...padan muka.

Anynomous 2: Tgh buat ape?
Saya: Tgh suap2 anak makan ni..sambil chatting.
Anynomous 2: La, dah ade anak rupanya. Ok.

p/s:Hahahaha..lucu2..

Anynomous 3: Pegi mane weekend ni?
Saya: Cari barang rumah kot dengan suami.
Anynomous 3:

p/s:kahkahkahkah..superb kejam.

terbahak2 si superman ketawa, bila saya story. Belajar bangunan tinggi-tinggi mstilah akal panjang kan.hahaha.

3 comments:

  1. bagus-bagus....memang patutnye kita buat camtu. baru la si annoying anonymous tu tak kacau.

    bijaakkkk...bijak.

    ReplyDelete