Thursday, December 30, 2010

.2011.

salam to all readers,

Mata bengkak, sbb tido lambat. Nasib baik hari ni hari khamis dan balik jam 3.30 petang. Balik nak rehat betul2. Sungguh terasa penat. 2010 bakal melabuhkan tirai, 2011 akan bermula tak lama lagi. What's going on 2011?

Azam baru? Sungguh azam baru tahun 2011 tak banyak terlintas dlm fikiran. Antaranya:-

1. Mahu kumpul duit banyak-banyak. Serius, saya tak boleh berbelanja sesuka hati lagi, banyak kena save duit untuk kawin. Kadang-kadang perihal nak kawin ni buat saya sedikit stress, tapi syukur my mom dan en.tunang banyak bg sokongan moral. chaiyok!

2. Mahu lebih pandai memasak. Alhamdulillah, setakat ni dah pandai la sikit, tapi kena asah lagi bakat memasak. Boleh pandai serba serbi macam my mom, my-future mom in law dan en.tunang. hehe. en.tunang bukanlah seorang chef, beliau adalah pelakon.ekeke=p

3. Kurangkan sikap kebudak-budakkan. Tang ni tak tau saya kebudakkan atau tak. Tapi means di sini, saya langsung taknak sikap mcam ni. Tak nak jadi jeles-jelesdah. fyi, saya bukanlah seorang penjeles yang tegar. Tapi kadang-kadang bila emosi tak stabil, mcm2 terpikir. Dan insy, tahun 2011 langsung nak buang sikap ni.

4. Mahu lebih cantik. kahkahkah. Ini hanya tipu, dalam dalam tipu-tipu, saya mahu cantik.hahaha.

Sekian. Secara umum, saya mahu jadi yang terbaik untuk family saya, kerjaya saya, family bakal suami saya dan bakal suami saya.ekekeke..mcm gedik je kan. wut eveeeeeer!

daa~

No comments:

Post a Comment