Sunday, November 14, 2010

diet konon

Hoh! bercerita pasal diet. Ingat tak yang saya pernah tulis entry pasal kononnya saya nak diet. hoh. HARAM TAK JADI langsung. u know what? Sebelum bermulanya minggu diet saya, saya telah berfikir berkali-kali nak taknak untuk diet. Saya mintak pendapat ma n my ♥ saya.

ma cakap 'Oloh, buat mende nok dietnya, bukannya gemuk mcm si polan pun. tu baru gemuk. Nanti sakit susoh pulok'

my ♥ plak cakap 'syg mne la gemuk. dah ok dah tu tgk. mkn 3x shri je, jgnla diet smpai lapar sgt.'

Dan hari ni, langsung saya tak diet. Selera mkn saya sekarang bertambah. nak mkn aje. Kalau saya diet keras, cuba imagine apa akan jadi... Mungkin saya akan pengsan. Jadi kesimpulannya, saya just kawal pemakanan saya. Cukuplah saya ambik nasi sedikit, tu pun dah kenyang.

No comments:

Post a Comment