Tuesday, June 15, 2010

food & cooking skills

Sangat-sangat mengantuk. So please, bagilah saya tidur sekejap. Warghh, camne lah mahu tidur depan pc nih. How dare you aimi to sleep in the office..! Ni gara gara tidur lewat, 3.00 pagi baru tidur. Aiseh! Ni bukan baru pertama kali saya mengantuk dalam hari ni. Pagi tadi sebenarnya dah mengantuk tapi surf intenet mencari resepi-resepi best nak masak. Hahaha. Btw, saya ada mission which is incomplete mission and promising someone to treat him/her a homemade dishes. Kalau tak, tak de nya saya nak berusaha keras.Tsk.

Orang cakap masak lah paling senang. Betul lah, kalau pandai masak.Hehe. Saya tak pandai? Tipulah kalau cakap tak pandai. Budak darjah 6 reti masak, ni kan budak umo 24 thn. Budak lagi? Tapi untuk serve orang makan, mestilah ada perasaan kurang yakin. Sedap ke tidak kan. Kena pulak orang cerewet. Nak makan, makan. Tak nak makan, sudah. Haih. Mn boleh cakap macam tu kan..

Bercakap pasal makan, ingat roti sardin dan date mlm ni. ♥ .

2 comments:

  1. 'date' is the most capturing words i see here..haha..

    gudluck!^-^

    ReplyDelete
  2. hahaha...

    cancelled because of MAXIS..!

    ReplyDelete