Sunday, June 20, 2010

dilema wanita

Fuh. Tajuk macam ape je..

Sungguh, tiada mood membuat kerja. Tapi terpaksa juga mencari mood membuat kerja. Tak nak lah show takde mood pulak kan. =.=' Anggap sahaja takde pape dan teruskan perjalanan hidup. Mungkin ni salah satu dugaan yang harus saya tempuhi.

Nur Aimi Nasihah Zainudin tak pernah patah semangat!

At the moment, terfikir tentang kata kata ma. i know it is not easy forget and deny what i feel. Am I going to love someone and to hate him? As my sister said; "jaga-jaga. Dalam cinta ni ada permainan perasaan yg mana bila kita dah betul2 suka n sayang seseorang tu, satu tahap kita di uji dan masa tu lah kita akan rasa benci sangat-sangat. Masa tu kn lah jaga-jaga sama ada hubungan tu akan stop kat situ sahaja atau gonna be okay!"

Semalam saya menangis. untuk kali ke-3 dpn superman. 2x sebab lain dan semalam sebab dia tapi saya sengaja tukar alasan. Nasib dia tak perasan. Saya bukan ape, kadang2 saya rasa kecik hati dgn dia even saya nampak kuat. Bile dia datang dekat dgn kita, kita pula yang teragak agak dan cuba menjauhkan diri.

Saya tak tahu apa yang berlaku pada diri saya. Kadang nak marah, kadang boleh gelak mcm tak de apa apa berlaku, kadang kadang rasa diri dipergunakan, kadang kadang rasa sayang, kadang2 rasa benci. Konpius.

Orang kata, org konpius tak boleh buat keputusan tepat. Lebih baik saya mengambil tindakan berdiam diri. Kalau saya ada kuasa, saya nak bagi balik apa yang saya rasa, biar dia pulak yang rasa. Masa itu saya akan ketawa, nah padan muka superman. Konon macho, tapi dalam hati ada taman. Dahla tak malu, pakai spentot kat luar..

Huh. Daripada cerita sedih dah boleh jadi cerita kelakar. Tsk.

No comments:

Post a Comment