Wednesday, June 9, 2010

demi kamu ubat

Semalam sedang tgu nak masuk toilet, one new message;

superman: A'kum, sy dah beli ubat untuk awk.
me: ooh yeke. Mekasih2 neh.
superman: Jap g saya g antor neh. Awk try dulu mcm mane.
me:hah? hntr kt rmh ke?
superman: yelah, takkan saya nak pos pulok.
me: ok.
superman: O.K, pas smyg sy g.

*gambar hiasan*
Then, superman pun datanglah bwk dua botol ubat RESDUNG..!!! Thanks for the medical treats..hehe.

Dear Superman,

Kalo en superman bagi smarties, lagi saya suka.. Saya segan nak mkn ubat. bukan saya takot, cuma segan je.. segan je okey.


p/s: lepas ni tak tau la ape pulak Cik Superman-immediate-action pulak. Sabo jelah.

2 comments:

  1. *ehem ehem* soklan sy: siapakah mr superman tersebut???

    tettt!!!

    hah, yang tengah baca ni jawab! =p

    ReplyDelete
  2. superman yang pakai spentot kat luar tuh..=P sms okey..

    ReplyDelete