Monday, May 31, 2010

bejalan lagi?

Apa? baru balik dr Kapas nak pegi Perhentian pule? aiseh. Saya pun tak tau apa nak jadi dengan saya nih. Mood nak bersuka ria terlebih lebih. Plus, this coming school break, my family nak pegi bercuti ala carte..kahkahkah. Adik saya pun bersembang2 ngan saya untuk berhoneymoon lah sangat di pulau. Dan semestinya saya akan ikut juge.kahkahkah. Saya pun start lah mengoogle resort2 yang nmpak best dan affordable lah. cet=P

Tapi bila saya menginsafi diri selama 5 minit depan pc nih, saya rasa mcm udah udahlah bercuti. Org lain bercuti setahun skali, saya nih dah mcm jadi acara wajib, sebulan sekali. Kaki kena ikat baru tau. Adik saya juga bagitahu tak boring ke asyik pegi pulau? Yela, lakukan aktiviti yang sama. Snorkeling. Bagi saya yang hidrofobik nih, memang saya pun rasa pelik why why and why pulau is nice place to go. Sedangkan saya boleh bershopping atau tgk movie di rumah. Lagi seronok plus tak membazir duit.

Ok lah, saya malas la nak pikir pasal percutian pulau nih.
Tapi kalau ade peluang saya nak pegi pulau lagi..kahkah..lalalala

Tentang holiday saya dengan rakan rakan ila, suzi & yati, nanti saya update lah. Sekarang berada di ofis sangat tidak seronok untuk update dan upload gambar2 tuh.

nota kaki: Rindu lah pulak.♥

No comments:

Post a Comment